2020. március 18., szerda

SORI • A szív hangja


 S O R I  •  A SV HANGJA
   A FILM MEGTEKINTÉSE ITT   


Kim Hai Gwan lánya, Yoo Joo eltűnt. Az ismerősei mind arról győzködik a férfit, hogy a lány meghalt a tegui metrótűz során, de ő ezt nem hajlandó elfogadni. Mindent elkövet, hogy megtalálja Yoo Joot. Egy nap titokzatos telefonhívást kap, a hívó azt állítja, hogy a lány egy szigeten tartózkodik. Bár a lányát nem találja meg, az éjszakai séta során rábukkan egy lezuhant műholdra, ami korábban a koreai telefonhívásokat figyelte meg. Hai Gwan úgy gondolja, hogy a műhold, akit Sorinak nevez el, segíthet megtalálni a lányát. 

Írta: Lee So-Young, Lee Ho-Jae, Lee Ji-Min
Rendezte:  Lee Ho-jae
Operatőr: Joo Sung-Rim
Főszerepben: Lee Sung-min • 
Lee Hee-joon • Lee Honey •

Lejátszási idő: 117 perc
Magyar felirat: M. LaurensAÉM




5 megjegyzés:

  1. "Egy anya magában hordozza gyermekét, majd hagyja, hogy világot lásson. De egy apa magához öleli őt, ha bántja az igazságtalan világ." Nagyon szép film, köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Tetszett! Izgalmas film volt! Sori érdekes mesterséges intelligencia volt. Érzelmei voltak.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm jó és érdekes film nagyon tetszett.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép és érdekes filmvolt. Volt, ahol jókat nevettem, volt ahol izgultam és a végén meghatódtam. Köszönöm szépen! Nekem nagyon tetszett,

    VálaszTörlés
  5. "Te ez milyen nyelven beszél? Nem tudom, 5 nyelvet tud.........egy hosszú éjszaka után.....na most már elegem van, én kikapcsolom"
    Ezen fél napot nevettem, a végén viszont sírtam. Nagyon szép film volt, köszönöm szépen a fordítást.:)

    VálaszTörlés

Kedves Felhasználó! Kérések, kérdések esetén használja a "KAPCSOLAT" opciót.