2021. november 14., vasárnap

A HÁROM KIRÁLYSÁG TITKA 01-54

A HÁROM KIRÁLYSÁG TITKA
01-54


Ismertető: A három királyság titka a Han dinasztia Xian császára (Ma Tian Yu) és a nagy hatalommal bíró Cao Cao hadúr (Tse Kwan Ho) közti hatalmi viszályra koncentrál. A történet Wang ágyas ikreinek születésével kezdődik; Liu Xie (Xian császár) és Liu Ping. Hogy megvédje gyermekeit a szövetkező He császárnétól, Wang ágyas beviszi Liu Xiét a palotába, másik fiát pedig egy bizalmas szolgájára bízza, hogy vigye ki Liu Pinget a palotából. Tizennyolc évvel később a betegeskedő Liu Xie visszahívja testvérét a fővárosba, hogy Liu Ping helyettesítse ikerfivérét a Han dinasztia császáraként. Cao Cao ravasz tanácsadója, Guo Jia (Sunny Wang) gyanakodni kezd Liu Ping valódi kilétére, azonban Sima Yi (Elvis Han) és Fu Shou császárné (Wan Qian) segítségével, Li Pingnek sikerül féken tartania az ambíciózus Cao családot.

10 megjegyzés:

  1. Köszönjük szépen a sorozatot, nagyon örülünk neki.!

    VálaszTörlés
  2. A 2. részt nem tudom megnézni4

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kisebb technikai hiba volt az ok, amit elhárítottunk.
      Köszönjük az értesítést.
      / AÉM /

      Törlés
  3. Köszönöm szépen!
    Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük szépen. Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen !Kellemes Karácsonyt ,és Boldog Új Évet kívánok !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Boldog karácsonyt és egyben új évet is kívánok. Remélem amit ítam eltudja olvasni.

      Törlés
  6. Nagyon sajnálom, hogy így befejezik. Én az én mozimon keresztül szerettem meg ezeket a filmeket és sorozatokat. Én már nemvagyok fiatal hol fogom nézni azt a sok szép filmet. Sajnos keveset tudok a számitógép ről örültem , hogy megtaláltam önöket. Eddigi munkályukat nagyonszépen köszönöm.

    VálaszTörlés

Kedves Felhasználó! Kérések, kérdések esetén használja a "KAPCSOLAT" opciót.